همه خانومایی ک دوقلو بودین امپول ریه زدین؟؟؟؟

۴ پاسخ

من دو قلو نبودم ولی محض احتیاط زدم ۳۲هفته

ب من دکتر ۳۳ هفته ک بودم گفت نیاز نیس دیگ بچه ریه هاش تشکیل شده

من دوقلو نیستم ولی ۳۵ هفته ۶ تا زدم تو دو رپز هرروز سه تا

من ۳۰هفته و۵ روز یک دز زدم
۳۰هفته ۶روزم یه دز البته دکترم منو بستری کرد دوشب تحت نظر باشم گفت اینطوری خیالم راحت تره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی