چند هفته امپول ریه زدین؟

۷ پاسخ

منکه نزدم

۲۸ ..

۳۵ هفته و ۵ روز

منم ۳۲هفته زدم

۳۲ هفته

من هفته دیگه باید بزنم

من ۳۵ هفته انقباض زیاد داشتم دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی