۶ پاسخ

دکتر من گفت اگه خدا نکرده اگه بچه زودرس بیاد آمپول ریه میزنن

مگه برا همه لازمه ؟؟

زدیم ولی انشالله نوشته ۵ ابان

درد داشت؟ منم باید بزنم البته به من گفت هفته ۳۰ به بعد

منم قرار۳۴ هفته بزنم بخاطره فشاربارداریم دکترم گفت میزنم که خیالمون راحت باشه

هنوز زایمان نکردم😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری