مامانا آمپول ریه بتامتازون رو چن هفته بودین زدین؟؟

۱۱ پاسخ

35 هفته

در صورتیکه سابقه زایمان زودرس تو ۳۵ هفته دارم

نمیدونم چرا دکترم تا حالا حرفی از امپول ریه نزده بهم

من قراره ۲۸بزنم

من 31 زدم همین دو روز پیش

دکتر من گفت لازم نیست

۳۲ هفته زدم

منم دیروز دکترم برام نوشت ولی نمیدونم کی بزنم

منم توی ۲۹ زدم

من ۲۹ بودم

۳۱ هفته جانم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد