۱۰ پاسخ

من ۴تا بود هر ۱۲ساعت یدونه دکتر گفت هفته۳۰تا ۳۳ بزن من هفته ۳۱ زدم

منکه هیچی نزدم لازم نیست که بزنم

من هفته پیش زدم دو دفعه ۳ تا یه جا ۳ تا هم ۲۴ ساعت بعد

من ۳۴بود
۶تا آمپول ک ۲بار زدنش

من ۳۴ هفته دو دوز

من دو دوز زدم ۳۵ هفته بودم
انقباض داشتم

۶تاس روزی یکی

۳۰ هفته بودم،۶تا زدم

سوال منم هست برا همه میزنن مگ

من هیچی والا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری