خانم ها آمپول ریه استفاده کردین چند دوز تزریق کردین؟؟

۱۱ پاسخ

برا من از جمعه دو دوز زدن

من ۹ دوز زدم .۶ دوز ۲۶ هفتگی.. ۳ دوز هم ۳۴ هفتگی

دکتر بهم نگفته بزنم

من امپول ریه نزدم. برا همه واجبه؟؟

من دیشب سه تا رو با هم زد، گفت ۲۴ساعت بعد سه تا دیگه، بچم حرکتش از دیشب کم شده شما هم همینجوری هستین؟؟؟

دو دوز اونم چهار روز بستری شدم بابت قند بارداری

بله
3 تا آمپول دیروز
3تاآمپول سه روز بعد

بله منم زدم ۶تا سوزن
۳سوزن تو یه سرنگ یه روز
۳سوزن تو یه سرنگ فرداش

اره دو دوز

من امروز چهارمی رو میزنم
۴تا داده بود هر سه روز یبار

آره دو دوز

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی