برا من از جمعه دو دوز زدن
من ۹ دوز زدم .۶ دوز ۲۶ هفتگی.. ۳ دوز هم ۳۴ هفتگی
دکتر بهم نگفته بزنم
من امپول ریه نزدم. برا همه واجبه؟؟
من دیشب سه تا رو با هم زد، گفت ۲۴ساعت بعد سه تا دیگه، بچم حرکتش از دیشب کم شده شما هم همینجوری هستین؟؟؟
دو دوز اونم چهار روز بستری شدم بابت قند بارداری
بله
3 تا آمپول دیروز
3تاآمپول سه روز بعد
بله منم زدم ۶تا سوزن
۳سوزن تو یه سرنگ یه روز
۳سوزن تو یه سرنگ فرداش
اره دو دوز
من امروز چهارمی رو میزنم
۴تا داده بود هر سه روز یبار
آره دو دوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.