۹ پاسخ

۲۸ هفته تزریق کردم

آمپول روگام در چه صورت باید زده بشه ؟؟
اگه rh مادر و جنین مثبت و منفی باشه ؟یا مادر و پدر ؟

26هفته 4روز

من سی و یک هفته بود ک زدم
ولی الان بهترین زمانشه ک بزنی ۲۸ هفته بزنی تاثییرش خیلی بیشتره ولی میگن تا ۳۴ هفته وقت داریم

۲۸هفته دو س روز بودم عزیزم

من ۲۷

من 29 هفته

من تو ۲۸ هفته کامل تزریق کردم

۲۸ و ۳ روز بودم

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری