۱۲ پاسخ

من دکترم برام نوشته ۱۰ابان باید بزنم ک ۲۸ هفته میشم

از کجا این بدونم

من ۲۷ زدم تو مطب دکتر

لطفاً جواب بدن

سلام آمپول روگام چی هست وهمه باید بزنن

چی هست برا چیه؟

من هفته 20 و هفته 31

من سی یک هفته و چهار روز ولی دیر شده بوذ

رگام برای چیه؟

۲۸ هفته

۲۸ هفته

سلام من هفته 30

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ادریس مامان ادریس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری