دکتر من گفت ۲۸ هفته
منم موندم چکار کنم زودتر بزنم یا بزارم تایم پزشکم
والا دکتر من گفت از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته وقت داری
بهداشت زده ۲۴تا۳۱هفته باید بزنی
من خودمم موندم کدوم زمان بهتره
بخاطر همین میخوام همون ۲۸هفته برم بزنم ک ن این وری باشم ن اون وری
29 هفته
دکتر گفت یک خرداد میشم ۲۹ هفته و ۶ روز حس میکنم دیره استرس گرفتم
دکترت بهت میگه به من گفت ۲۹هفته تزریق کن از ۲۸تا ۳۲ فرصت داری برای تزریق دکترم بهم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.