۱۰ پاسخ

بله تو ۳ ماهه اول ازمایش داده بودم البته چکاب کامل نوشته بود

ببخشید قبلش ازپایش خون دادین گفتن باید رگام بزنید ؟

اهان ممنونم🙏

ازداروخونه میخری،بیمارستان یادرمونگاها تزریق میکنن،عضلانی به باسن

بری درمانگاه برات میزنه

من ۳۰هفته زدم شما از هفته ۲۸تا ۳۱هفته وقت دارین
عضلانیه

عضلانی

۲۶ هفته تا ۲۸ هفته فکر کنم وقتشه

درمانگاه

چند هفته باید بزنیم

سوال های مرتبط

مامان الیاس🩵👶🏻 مامان الیاس🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ادریس مامان ادریس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری