سلام دوستان کسی امپول روگام تزریق کرده؟

۴ پاسخ

منم زدم ولی ۳۰ هفته

من فردا میزنم امروز پیدا کردم

اره من ۲۸ هفته زدم
چون گروه خون خودم منفی و همسرم مثبته

من دوبار زدم تاحالا چون خونریزی داشتم و امینوسنتز شدم
یدونم باید ۲۸ هفته بزنم

سوال های مرتبط

مامان الیاس🩵👶🏻 مامان الیاس🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری