مامانای باردار هفته چندم امپول ریه زدید؟ قیمتش چن شد؟ بستری شدید؟

۶ پاسخ

من هفته ۲۸بازداری زدم قند بالا رفت ۵شب بستری بودم

۶تا زدم بستری نشدم
۳۶۰ هزار تومان که بیمه داد

من چندروز پیش زدم با بینه ۶تاش۱۷۰شد،بستری هم برا کساییه ک قندشون بالاست

۳۲هفته انقباض داشتم دوشب بستری شدم زدم

والا من قرار نبود بزنم پریشب بستری شدم بخاطر اسهال همونجا بم زدن دوتا ب،ستری بودم ی شب ،بعد دولتی بود هیچی‌ نگرفتم کلا ۵۰ هزار تومان گرفتن تازه تاصبحم‌کلی نوار قلب سونو گرفتن سرم آزمایش گرفتن

امپول ریه برای چیه

سوال های مرتبط

مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی