مامانایی که آمپول روگام زدید هفته چندم زدید

۶ پاسخ

من هفته ۱۷ زدم چونکه آمنیوسنتز کردم

من 8هفته زدم و29هفته

چرا نرفتی هنوز از 27 تا 30 هفته هست عجله کن برو برات دکتر بنویسه

من ۲۸ هفته باید بزنم

۲۸هفته

من دکترم برام ۲۷ اسفند نوشته برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد