منم باید بزنم
میشع وقتی زدی قیمتشو بهم بگی و بگی پیدا میشه یا ن؟
من ۲۸ هفته ۳ رو بود زدم
اینجوری قیمت آزادش ۲۵۰۰است اگه متخصص واستون بنویسه و کدبده بعدببرین اداره بیمه که براتون پرونده بازکنه قیمش ۴۰۰میشه
من چون هماتوم داشتم خون ریزی کردم رگام رو۱۳هفته دکترگفت بایدبزنی
۲۸هفته بایدبزنی
روگام چیه برای چیه
28هفته و یک روز
۲۸هفته و چند روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.