مامانا امپول روگام رو چند هفته زدید

۸ پاسخ

منم باید بزنم
میشع وقتی زدی قیمتشو بهم بگی و بگی پیدا میشه یا ن؟

من ۲۸ هفته ۳ رو بود زدم

اینجوری قیمت آزادش ۲۵۰۰است اگه متخصص واستون بنویسه و کدبده بعدببرین اداره بیمه که براتون پرونده بازکنه قیمش ۴۰۰میشه

من چون هماتوم داشتم خون ریزی کردم رگام رو۱۳هفته دکترگفت بایدبزنی

۲۸هفته بایدبزنی

روگام چیه برای چیه

28هفته و یک روز

۲۸هفته و چند روز

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری