کسایی که روگام زدید چند قیمته این امپول

۴ پاسخ

ازاد 1700 بود که با بیمه 70 گرفتم

رگام بهداشت بری میزنن چرا هزینه کنی

حدود 120تومن با بیمه

متخصص زنان زایمان برات بنویسه میشه ۱۰۰ تومن آزادش ۳ ملیون

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد