سلام آمپول روگام چند هفته زدید ؟ عضلانی فقط

۶ پاسخ

۲۸هفته تو بازوم

۲۸ هفته زدم به بازوم..برای گروه خون خودت با شوهرت یکی نباشه مثلا مثبت ومنفی باشید

۲۸ هفته زدم به بازوم..برای گروه خون خودت با شوهرت یکی نباشه مثلا مثبت ومنفی باشید

برای چی هست عزیزم

برا چی هست؟

من ۲۸هفته و۱روز زدم باید ۲۸پر باشه ،عضلانیه فقط

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد