سلام خانما شمارهای که آمپول روگام زدید چند هفته بودید؟

۱۳ پاسخ

من اخرا ۲۹ زدم

من 28 هفته و 1 روز

میگن این امپول درد داره راستی ؟؟

۲۸

۲۸ هفته

۲۸ هفته

منم باید ب زودی بزنم

نه ببخش ۲۸هفته بودم

مهمه باید بزنیم حتماً ؟

۳۰هفته

از ۲۹ تا ۳۲ فرصت هست

من ۲۹ هفته زدم

۳۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد