سلام مامان هایی ک آمپول رگام زدید چند هفته بودید؟؟؟

۴ پاسخ

۲۸هفته زدم

من یکی ۱۲هفته زدم چون cvsداده بودم
یکی هم نوبت گرفتم برای ۲۸ هفته

من یکی ۸ هفته یکی ۲۸ هفته زدم

من۲۸هفته تمام میزنم

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی