مامانا آمپول رگام چند هفته زدید و قیمتش چقدر بود؟

۸ پاسخ

۲۸ هفته
آزادش ۳تومنه
بری هلال احمر بگیری ۳۰۰ تومنه

28هفته زدم

از ۲۸هفته تا ۳۲ باید از هلال احمر بگیری آزادش قبل عید ۱۵۰۰ بود ولی با بیمه ۲۱۴تومن حتما باید نسخه ثبت شده داشته باشی وگرنه آزاد حساب میشه

من آزاد زدم ۲۱۰۰

من 28هفته بیمارستان رایگان

با بیمه390

آمپول رگام چیه ؟ همه باید بزننن ؟؟

بهداشت میزنه که . هزینه شو نمیدونم منم باید بزنم بهداشت گفت خودشون میزنن فک کنم رایگانه 🤔

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری