۲۸ هفته
آزادش ۳تومنه
بری هلال احمر بگیری ۳۰۰ تومنه
28هفته زدم
از ۲۸هفته تا ۳۲ باید از هلال احمر بگیری آزادش قبل عید ۱۵۰۰ بود ولی با بیمه ۲۱۴تومن حتما باید نسخه ثبت شده داشته باشی وگرنه آزاد حساب میشه
من آزاد زدم ۲۱۰۰
من 28هفته بیمارستان رایگان
با بیمه390
آمپول رگام چیه ؟ همه باید بزننن ؟؟
بهداشت میزنه که . هزینه شو نمیدونم منم باید بزنم بهداشت گفت خودشون میزنن فک کنم رایگانه 🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.