۳ پاسخ

تو ملاصدرا من گرفتم تو بارداری 400 ،500 البته با بیمه آزادش گفتن 1500
بعد زایمان هم خود بیمارستان برات میزنه

من پرسیدم گفتن ازاد 1 و خورده در میشه
ولی اگر بیمه داشتی نهایت 400 یا 500

بعدم دکتر تو 27 هفته ک هسی برات مینویسه

آمپول رگام که خریدنی نیست خود بهداشت و بیمارستان بهت میزنن ینی من که برا دوتای بچم حامله بودم نخریدم یکیش که شش هفت ماهگی بهداشت میزنه یکیش هم موقع زایمان خود بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی