سلام خانوما تازگی آمپول رگام زدین قیمتش چقدر بود

۷ پاسخ

با بیمه ۲۷۰

آزاد دو میلیون و صد

ازاد ۲۵۰۰با بیمه ۳۲۰

چند روز پیش خریدم ۲میلیون و۱۰۰

تو همه داروخانه ها هم نیست
هلال احمر رفتم گفتن نداریم سهمیه ای هست باید منتظر باشی بیاد
۲میلیون و ۵۰۰ گرفتم

من دوشنبه قیمت کردم گف آزاد ۲میلیون و۱۷۰تومن ولی بابیمه کمتر..نگف بابیمه چقدر

۳تومن
ولی بگو دکتر بنویسه برو هلال احمر ۳۰۰ تومنه اگه داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی