با بیمه ۲۷۰
آزاد دو میلیون و صد
ازاد ۲۵۰۰با بیمه ۳۲۰
چند روز پیش خریدم ۲میلیون و۱۰۰
تو همه داروخانه ها هم نیست
هلال احمر رفتم گفتن نداریم سهمیه ای هست باید منتظر باشی بیاد
۲میلیون و ۵۰۰ گرفتم
من دوشنبه قیمت کردم گف آزاد ۲میلیون و۱۷۰تومن ولی بابیمه کمتر..نگف بابیمه چقدر
۳تومن
ولی بگو دکتر بنویسه برو هلال احمر ۳۰۰ تومنه اگه داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.