۸ پاسخ

عزیزم من خودم لکه بینی داشتم هفته ۲۲ اینا زدم یبارم هفته ۷ یا۸ بود

وقت زدنش ۲۸ هفته عزیزم
من چندروز پیش زدم دکتر گفت ۲۸ هفته موقعشه

بین ۲۸ هفته تا ۳۴ هفته تجویز میشه
من ۳۲ هفته زدم

28هفته و 1 روز زدم

۲۸بهترین زمانشه

من گرفتم اما نزدم هنوز شنیدم ۲۸ هفته باید زد

من ۲۸ هفته زدم

سلام عزیزم
دکترم به من گف شروع ۲۸ هفته تا پایان ۳۲ هفته
خودمم ۲۷ هفته و ۶ روز زدم

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی