۱۰ پاسخ

سلام روگام از ۲۸ تا ۳۲ هفته تزریق میشه
حالا شما ۵ روز زودتر زدی دیگه زدید ایرادی نداره

من تا زمانی ک بچم ب دنیا بیاد اونموقع میرم بهداشت چون انقد فاز دکتری برمیدارن و استرس ب ادم میدن نمی‌ارزه من تحت نظر پزشک متخصص خودمم دیگه بهداشت چه کارس ! بنظرم شمام فقط پیش دکترتون برید و ایشالا بچه دنیا اومد ازون ب بعد برید بهداشت برا واکسن و وزن و ازینجور چیزا

بهداشت زیاد حرف میزنه هیچیم حالیشون نیست ولش کن ب موقع زدی

راسی داخل بهداشت میزنن ؟

موقع خوبی زدی ...دکتر منم گفته تو هفت ماه میتونی بزنی

نمیدونم چرا بهداشت همش دوس داره دکترا رو ببره زیر سوال😆

بهداشت واقعا چرا این قدر احمقن انگار فقط گذاشتنشون برا استرس وارد کردن به زنای باردار من دکترم بهترین دکتره بعد بهداشت یه چیزا چرتی میگفت بهم دکترم گفت تورو خدا حرفای بهداشت جلو من نزن یکی از یکی بیسواد ترن

به حرف دکترت گوش کن نه بهداشت

زود نبوده ک

بهداشت چرت زیاد میگه حرف دکترت درسته

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری