خانما امپول رگام رو چند هفتگی زدید؟

۷ پاسخ

من سی هفته زدمش یه هفته فقط دنبال آمپول بودم

مامان سیاحی

اقا ی سوال ؟؟اونایی ک بچشون ۷ ماهه میشه تو ۲۸ میزان
قبلش رگام نزده باشن چی؟؟؟موقع زایمان میزنن براشون؟؟؟

من ازاولش انوکسامیزدم
بهم گفت سی شش،هفته قطع کن
پریشب رفتم نوارقلب بگیرم ماما بیمارستان بهمگفت نگفت رگام بزن گفتم ن
باید سی هفت بستری بشم
سی هشت زایمان

امپول رگام بری چ میزنن

من ۳۰

فک کنم ۲۸ هفته اینا بود زدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی