سلام مامانا شما امپول ریه رو چند هفتگی زدید

۱۰ پاسخ

آمپول ریه همون آمپول روگامه؟

28هفته زدم 30هفته زایمان کردم😔

۲۸هفتگی زدم

۲۹هفتگی

۲۶

من بچه اول ۳۱ هفته زدم اینم دکترم گف آزمایش گلوکز را بده میزان قندت رو ببینم بنویسم

بمن گفت ۳۳ هفته اینجوریا میگم بیا بزن چون اثرش ۴ هفته بیشتر نیس

۲۸ هفته میزنن

همه باید بزنن

۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان حدیث مامان حدیث هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری