سلام خانما
آمپول ریه رو چند هفتگی میزنن؟

۴ پاسخ

من تو 36 زدم

من یه هفته از شما جلوترم،دیروز زدم

برا همه ک نمیزنن اونایی ک خطر زایمان زودرس دارن میزنن

معمولا۲۸ تا ۳۳

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی