۴ پاسخ

اگر ریسک زایمان زودرس داشته باشی میزنن .

برای کسانیکه احتمال زایمان زودرس بیشتره میزنن مثلا دیابتی ها یا اونهایی که دچار پره اکالمپسی و فشار خون بالا هستن یا کلا شرایط بارداریشون متفاوته ، فکر میکنم بعد از هفته ۲۸ میزنن

سوال منم هست؟

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری