آمپول ریه رو چند هفتگی میزنن؟؟؟؟

۹ پاسخ

اصلا هفته نداره هر وقت احساس کردن احتمال زایمان زودرس هست اون موقع میزنن چون تاثیرش فقط یکی دو هفتست

من هفته ۲۹ زدم

منم هم رفتم تو۳۶ زایمان کردم که دکترم شب قبلش که درد داشتم برای احتیاط برام آمپول ریه زدش که الحمد....بچه سالم بدنیا اومد تو دستگاه هم نرفت

به کسایی ریسک زایمان زودرس دارن میزنن به همه نمی زنن

بستگی داره به شرایط هر فرد. خواهر من ۳۵ هفته بود زد

من سر دخترم تا دیدم علائم زایمان زودرس دارم ۳۴ هفتگی زدم ، ۳۶ هفتگیم کیسه ابم پاره شد ، سزارین شدم ،،،، بچه هم سالمه سالم بود الهی شکر ، بعدشم مرخص کزدن

من ۳۱ هفته زدم

بستگی به شرایطت داره بعضیا ۲۸ هفته میزنن

ب همه آمپول ریه میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد