سلام مامانا امپول ریه رو چند هفتگی میزنن و برا چیه😕😕

۲ پاسخ

از ۳۲ هفته تا ۳۵ هفته میزنن انگار، برا کسایی که زایمان زود راس دارن میزنن ،ریه بچه تشکیل بشه مشکلی پیش نیاد ،یا بعدش بچه نره دستگاه خدایی نکرده

برای اونایی که زایمان زودرس دارن
برای تشکیل شدن زودتر ریه جنین میزنن

سوال های مرتبط

مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی