من چون هم سرکلاژ هستم هم پساری گذاشتم برام تجویزکرد
به من گفت ۳۰هفته شدی بزن ک ایشالله باید شنبه بزنم ولی استرس دارم
بستگی به شرایطت داره اگر مشکوک یا احتمال زایمان زودرس داشته باشی دکترت بهت میگه کی بزنی
به من نداده
من ۲۷ زدم
ب من نداده
از ۲۸هفتگی
شنیدم از ۳۰هم میزنن اکثرا
از۲۸هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.