خانوما آمپول ریه رو از چند هفتگی میزنن؟

۸ پاسخ

من چون هم سرکلاژ هستم هم پساری گذاشتم برام تجویزکرد

به من گفت ۳۰هفته شدی بزن ک ایشالله باید شنبه بزنم ولی استرس دارم

بستگی به شرایطت داره اگر مشکوک یا احتمال زایمان زودرس داشته باشی دکترت بهت میگه کی بزنی

به من نداده

من ۲۷ زدم

ب من نداده

از ۲۸هفتگی
شنیدم از ۳۰هم میزنن اکثرا

از۲۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد