۱۱ پاسخ

۲۷هفته به بعد باید بزنی اگه زایمن‌زودرس داری

26
27

از 28 هفته

عزیزم دکترت اگ سلاح بدونه مینویسه

شما بگی که نمینویسه باید ریسک زایمان زودرس داشته باشید و دکتر تشخیص بده مینویسه

اگر بزنی و زود رس نشه چی؟ برا بچه ضرر داره ؟؟

من ۳۰ هفته زده بودم چون بخاطر هماتوم احتمال زایمان زودرس داشتم

اگه لازم باشه مینویسه من که نزدم دکترم گفت لازم نیست

چرا بنویسه براش؟
اگ تشخیص بده زایمان زودرس داری مینویسه خودش

براهمه نمیزنن دکترتشخیص زایمان زودرس بده میزنه

از ۲۸

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکاد و نیواد مامان نیکاد و نیواد روزهای ابتدایی تولد