۶ پاسخ

منم ۳۰ هفته هستم دکترم گف ۳۲ هفته بستری شو برات بزنم دوروزم بستری باش تحت کنترل باش قندت نره بالا

من به خاطر خطر زایمان زودرس دکترم نوشت ۲۸ هفته زدم
مسلما یه سری عوارض داره ولی خب برا کسایی که وضعیتشون خطرناکه عوارضش براشون کمتر از فوایدشه

ب من دکترم گفت ماه بعدی بیا بزن چون احتمال زایمان زودرس دارم

عزیزم دکتر باید بگه

بمن گفت ۳۴هفته

امپول ریه چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری