منم ۳۰ هفته هستم دکترم گف ۳۲ هفته بستری شو برات بزنم دوروزم بستری باش تحت کنترل باش قندت نره بالا
من به خاطر خطر زایمان زودرس دکترم نوشت ۲۸ هفته زدم
مسلما یه سری عوارض داره ولی خب برا کسایی که وضعیتشون خطرناکه عوارضش براشون کمتر از فوایدشه
ب من دکترم گفت ماه بعدی بیا بزن چون احتمال زایمان زودرس دارم
عزیزم دکتر باید بگه
بمن گفت ۳۴هفته
امپول ریه چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.