مامانایی که امپول روگام رو زدید قیمتش رو میگید؟

۶ پاسخ

عزیزم منم باید بزنم البته پس فردا آزادش یک پانصد ببین بیمه ت چیه

من با بیمه ۱۳۰ شد از داروخونه

این آمپول برا چیه ؟

چرا به هوش مصنوعی میگی از داروخانه بپرس
من پرسیدم ۱۵۰۰هست آزاد

بابیمه تامین اجتماعی میشه 130هزارتومان

من با بیمه سلامت ۱۰۰گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری