مامانایی که آمپول پروژسترون زدید تا چند هفته زدید و به چه علت زدید؟

۴ پاسخ

تا انتی زدم ای وی افی هستم

من چن وقت پیش درد پریودی داشتم دکتر ۳تا داد برای جلوگیری از زایمان زودرس

من تا ۲۶ هفته زدم
باز قطع کردم
باز از ۳۲ هفته زدم تا ۳۷ هفته

تا انتی زدم، آی وی اف بودم از ابتدا میزنم

مامان‌های باردار آگاه، برای پرورش توانمندی‌های مغز فرزند دلبندتون یه مینی دوره رایگان دارم برگزار میکنم به اسم "نقشه راه پرورش مغز جنین من" که خلاصه چند کتاب و دوره است.✨️

با شرکت تو این دوره آرامش و اطمینان به دست میاری، اطمینان از اینکه بهترین خودت رو برای آینده‌ی عزیزت گذاشتی.🤍

اگر شما هم دغدغه رشد حداکثری فرزندتون رو دارید، به آین آیدی تو بله بهم پیام بدید تا لینک ثبت نام رو براتون ارسال کنم.👇
@elahe_ghorbanpoor

با هم مسير رشد فرزندمون رو میسازیم✌️🌱

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی