آمپول پروژسترون برای بچه ضرر نداره که ؟ چند زدید مامانا؟

۷ پاسخ

من تا حالا نزدیک . ۱۰۰تا زدم

منم تا الان ۵ تا زدم هفته ای یکی

من تا الان ۱۰تا زدم هر هفته یکی

من هرشب میزنم🫠🫠🫠

من از 3 ماهگی زدم ‌نزدیک 20 روز هر روز بعذش هفته ای 1 دونه میزنم

من تا الان چهار تا زدم هفته ای یکی
اخع اگه ضرر داش که دکتر نمیگف بزنی

نه برا جلوگیری از زایمان زودرس هستش دهانه رحم رو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری