آمپول دی هیدروکسی پروژسترون زدید ضرر نداره؟

۴ پاسخ

والا اگه دکتر برات نوشته که بزن ضرر که ندارع هیچ تازه خوبم هست جلوگیری از زایمان زودرس می‌کنه
ولی خب این باسن بعد از زدن این واکسن دیگه باسن سابقققق نمیشه 😂

من چهار هفته دارم میزنم.خیلی جاشون خارش داره

والا دی رو نمیدونم من هیدروکسی پروژسترون کاپروت میزنم

از۱۵ هفته تا الان

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری