هیدروکسی پروژسترون کاپرویت زدید ؟

۵ پاسخ

اوهوم هفتگی میزنم
روی من خیلی تاثیر میگذاره به محض زدن نفسم تنگ میشه و تهوع و فشارم میوفته
دکترم گفت چاره ای نیست باید تحمل کنی

اگه همون فمولایفه اره

هرهفته میزنم

همون فمولایفه هر هفته میزنم

اره همین دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری