۶ پاسخ

من‌ میزدم‌‌تو‌ درمانگاه‌ دیگه‌ بقیشا‌‌خونه‌‌ شوهرم‌ میزد‌ برام‌ مشکلی‌ نبود‌ خداراشکر

تو خونه میشه زد

اگه بلدید خونه بزن

تو خونه میزنم

من نزدم ولی چون خودم آمپول میزنم ،اگه بری درمانگاه بزنی بهتره اگه هم کسی تزریق بلده خونه میتونی بزنی

من زدم من میرم بهداشت میزنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی