آمپول هیدروکسی پروژسترون کاپرات کسی زده دکتر برای من نوشته ۳تا

تصویر
۴ پاسخ

سلام اره من هفته یکی میزنم امشب آخریش بود که خیلی درد کرد وهنوزم درد داره ردش

اره منم چهارتا زدم

عزیزم از کجا تهیه کردی من دنبال خارجیش هستم پیدا نمیکنم

سلام من تو ۱۴ هفته سرکلاژ شدم الان هفته ای یه دونه میزنم

سوال های مرتبط