از اپل بارداری تا آخر ماه چهار. میزدم
من از هفته ۹تا الان میزنم
من از ۱۸ هفته هفته ای یکی میزنم تا ۳۶ هفته
من تا هفته 30زدم دیگه نمیزنم
از بعد انتقال تا هفته ۱۲ یا ۱۳ شبی دوتا میزدم
من از ۱۲ هفته دارم میزنم هفته ای یدونه
من از ۲۱ هفته دارم میزنم هفته یکی
من دکترم چهار تا ماه قبل داد که هفته ای یکی بزنم دیگه نمیدونم
سه هفته پشت سر هم باید بزنم دوتا پرو تو یه سرنگ از دوهفته قبل زدم این هفته اخریشه
منم زدم تا حالا دوتا
من هفتهای یک بار
چندماهی هست مرتب هفته ای یکی میزنم
دقیق یادم نیس چند هفته بودم شروع کردم
بارداری قبلیم میزدم ماه 7و8
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.