مامانایی که آمپول ریه زدید چه علائمی داشتید

۳ پاسخ

منم قندم بالا بود بدتر شد انسولین میزنم بچه هم یه هفته خیلی کم تکون میخورد بعد خوب شد

من چون یکم انقباض داشتم ت ان اس تی نشون داذ بستری بودم ی روز
بعدش دکتذم برام امپول پروژسترون و امپول ریه نوشت ک زدم

قندم رفت بالا خیلی بالا😖بستری شدم

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری