۱۰ پاسخ

جانم اومدم 😁

جانم؟!

مامانای عزیز کیا میدونن بعد ی سز میشه طبیعی اورد اونم بعد ی سال 6ماه

ادرس بده تا بیایم😁😁

من۳۳ هفته زدم بخاطر خون ریزی

ممنون عزیزم

من نزدم ینی نیازه؟؟؟ ازکجابدونیم بزنیم یان؟؟

منم زدم

برای چی آمپول ریه میزنن؟

جانم

سوال های مرتبط

مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری