۳ پاسخ

من ۲۷ هفته دو دوزه سه تایی زدم
قراره ۳۴ هم باز بزنم
فک کنم اثرش میمونه روی ریه چون کمک میکنه زودتر تشکیل بشه ریه

آره اثرش همون یک هفته س
برا همین میگن وقتی خطر زایمان زودرس ندارین نزنین چون فایده نداره فقط عوارض داره

ببین فرق داره یکسری تو دوتا دوز ۳تا روز اول ۳تا روز دوم میزنن یکسری از هفته ۲۸تا۳۶ هفته ای یه دوز میزنن مثل من چون اثر امپول ریه تا ۱۰روز بیشتر نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان دختر 
کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی