من ۲۷ هفته دو دوزه سه تایی زدم
قراره ۳۴ هم باز بزنم
فک کنم اثرش میمونه روی ریه چون کمک میکنه زودتر تشکیل بشه ریه
آره اثرش همون یک هفته س
برا همین میگن وقتی خطر زایمان زودرس ندارین نزنین چون فایده نداره فقط عوارض داره
ببین فرق داره یکسری تو دوتا دوز ۳تا روز اول ۳تا روز دوم میزنن یکسری از هفته ۲۸تا۳۶ هفته ای یه دوز میزنن مثل من چون اثر امپول ریه تا ۱۰روز بیشتر نمیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.