چند هفته آمپول ریه زدید کی زایمان کردید؟

۷ پاسخ

من ۳۵ هفته ۶ روز یود زدم هنوز ک نزاییدمم

۳۱ زدم
هنوز زایمان نکردم 🥴

مادر۳۱.یا۲ هفته بود زد۳۵ زایمان کرد

من 27 هفته زدم

29هفته زدم ازهمون موقع هم شیاف میذارم که دردم زثد نگیره

۲۸زدم
۳۶و۴روز زایمان کردم

این آمپول که برا همه نیست. هرکی احتمال زایمان زودرس داشته باشه براش میزنن

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری