۲۸هفته و ۴روز
من دو روز پیش آمپول ریه زدم چون نارسایی شریان رحمی سمت چپ داشتم دکترم گفت احتمال داره رحمت خیلی نتونه بچه رو نگه داره
34هغنه
من ۳۱ هفته تمام زدم که میشه دیروز و امروز
البته من بی دلیل نیس
دهانه رحمم بازه برای اون داده ک خدای نکرده زایمان زودرس شدم اوکی باشه
دکتر بمنم داده گف 28 بزن
بدون دلیل ک آمپول ریه نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.