مامانا کی امپول ریه زده ؟ بع چه دلیل زدید چند هفته ؟؟

۷ پاسخ

من تو 30 هفته کمر درد و دل درد شدید داشتم بستری شدم بهم گفتن احتمال زایمان زود رس هست و بیمارستان برام زد

من انقباض داشتم تو ۳۱ هفته زدم.

من.انقباض داشتم تو32هفته

من مشکلی نداشتم دکتر گفت چون میخوای سزارین بشی باید امپول ریتو بزنی

برای زایمان زودرس میزنن
مادر شرایطش وخیم باشه
قند
آب دور جنین کم باشه
فشار بالا
زایمان اورژانسی
دهانه رحم نیمه باز
خطر سقط وجود داشته باشه

مثل اینکه کمک میکنه ریه زودتر کامل بشه منم اطلاعاتم کمه بهم گفته باید این هفته بزنی

خونریزی هماتوم پشت جفت
۳۱ هفتع

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد