مامانا چندتا امپول ریه زدید قبل زایمان
بعد چه علائمی طبیعیه؟

۳ پاسخ

آمپول ریه کلا شش تا هست.سه تا امروز میزنی سه تا فرداش.علائم هم برای هرکسی می‌تونه متفاوت باشه من هیچیم نشده بود ولی سرگیجه تهوع گز گز پا داره

دیکه هفته ات بالاست چرا زدی؟؟

نزدم با اینکه سابقه زایمان زودرس داشتم و ‌الان ۳۷ هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته سی‌وششم بارداری