۷ پاسخ

من ک سرکلاژم و باید میزدم ولی ب دگزا حساسیت دارم دکترم گفت خطر داره برات برو همون استراحت کن 💔

من امشب زدم‌، ۳ تا امشب ، ۳ تاهم فرداشب

من ک دکترم گفت بعد سنو وزن بهت میگم بزنی یا ن ولی قصد دارم بزنم کلن

من ۳۱ هفته زدم ۶تا

من پریروز زدم ۶ تا بهم داد سه تا روز اول زدم سه تا هم دیروز

من 28/5
روز زدم

من تو ۳۱ هفته میخام بزنم
هنوز نمیدونم چند دوز تجویز کرده

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری