۹ پاسخ

منم سر پسر اولم زدم نترس عوارض نداره

کی بهت گفت بزنی؟من هنوزنرفتم پیشش ولی بارداری پرخطرم احتمالا بمنم بگه بزنم

شما هم علایم نداشتین پزشکتون گفت بزنید؟

من زدم همون روزی که وارد ۹ ماه شدم ۳ تارو با هم تزریق کردم
دکترم گفت بهتر بزنی وگرنه علائمی برای زایمان نداشتم

6تا زدم 29هفته

منم 31 هفته زدم تو دو روز هر روز سه تا

مگه همه باید بزنن یا کسانی ک در خطر زایمان زود رسن

۳۲ هفته احتمال زایمان زود رس داشتم ۶ تا امپول داد س تا تو ی سرنگ تزریق شد با فاصله ۲۴ ساعت

همه که نمی‌زنن
اونایی که سابقه زایمان زودرس دارن میزنن

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی