۹ پاسخ

به من تو ۲۸ هفته شش تا آمپول ریه داد چون یکم درد داشتم گفت اگر زایمان زودرس داشته باشی خطری نداشته باشه برات ننوشته بخاطر عوارض هایی که داره

خب چرا بنویسه
کلی ضرر داره
الحمدلله سالمید
منم نزدم

من حرکت نی نی و nst خوب نبود بیمارستان زد دکتر هم گفت اشکال نداره
امپول ریه برای کسایی تجویز میکنن که احتمال زایمان زودرس دارن

من چون جفتم پایین هست کامل ۳۲هفته زدم ، بخاطر احتمال زایمان ،چون خونریزی داشتم چند روز قبل .

دکتر ها یه چیزی عالیشونه الکی امپول نزن برای بچه خوب نیست اون آمپول رو از مجبوری میزنن برای عفونت تو و دفع پروتین نیست عزیزم خدای نکرده بدتر برای بچه خطرناک میشه فقط برای کسایی تجویز میکنن که زایمان زود رس دارن

اگر طول سرویکست خیلی پایین باشه
اگه دهانه رحمت باز شده باشه
اگر انقباض داشته باشی
اگر عفونت شدید داشته باشی ..
و در آخر یعنی اگر احتمال زایمان‌ زودرس داشته باشی
کدوم از این ها رو داری؟

انقباض داشتم

منم سه روز پیش زدم احتمال زایمان زود رس هستم سرکلاژم

برای همه که نمینویسه..اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن تجویز میکنه که اگ خدای نکرده بچه زود بدنیا اومد ریه هاش تشکیل شده باشه..من حدود۲۶ هفته زدم .سرکلاژم دهانه رحمم باز بود..استراحتم هستم

سوال های مرتبط

مامان دختر 
کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری